Fashion - Style

Cochetez cu moda de cand bunica mea s-a gandit sa`mi imbunatateasca sortuletul comunist cu niste pliseuri .. si acceasi bunica mi`a spus sa nu port pompoane pentru a nu comite un faux-pas .. recunosc insa ca nu imi plac prea mult hainele practice, ci ma imbrac mai degraba cat se poate de urban .. stiti si voi ce inseamna asta : pantofi putin comozi,dar deliciosi de frumosi ! Imi place sa adun haine din diverse surse, in locuri neasteptate si din momente surprinzatoare .. pentru ca ..nu stii niciodata ce poti face cu ele .. tocmai din aceasta cauza fac ordine in dulapurile pline cu haine , fara sa arunc ceva ..

luni, 16 august 2010

Tips-ul zilei



Tonifica posteriorul
Urcate pe role !



In cazul in care nu esti un fan inrait al exercitiilor de fitness sau de aerobic, nu dispera! Exista activitati care functioneaza chiar mai bine decat exercitiile in sine..una dintre aceste activitati este datul cu rolele..
profita de vremea de afara si iesi cu prietenele la o plimbare pe role..nu iti vei lucra numai posteriorul ci intregul corp..picioarele vor fi mult mai tonifiate si va disparea si grasimea de pe abdomen..
Mi-am dorit un posterior ferm si de-asta ma pot lauda acum..ce-i drept, nu am neglijat sportul, am muncit din greu.. m-am dat cu rolele, oricand am avut ocazia..sa stii ca este sanatos..o ora de patinat cu rolele arde 600 de calorii..poti sa faci asta timp de 20-30 de minute, de trei ori pe saptamana..insa, eu sunt pasionata de role si nu-mi ajunge timpul.. pe distante lungi produce o ardere semnificativa de calorii..pentru a obtine rezultate vizibile este indicat sa dublezi mereu distanta pastrand aceeasi viteza..pentru a avea efect asupra posteriorului, surplusului de celulita, mersul pe role nu nu trebuie transformat intr-o “alergare” pe role..nu viteza este secretul, ci totul depinde de cat de mult si cat de des il practici..

Variante


genoflexiunile sunt ceea mai buna varianta pentru a iti lucra partea dorsala..poti adauga rezistenta folosind niste gantere de o greutate modica..in acelasi timp este o varianta sa folosesti o bara de-a lungul umerilor care sa te ajute sa iti lucrezi si abdomenul..daca variezi distanta dintre picioare vei antrena diverse grupe de muschi..picioarele apropiate vor lucra partea superioara a coapselor..daca le indepartezi vei pune tensiune asupra muschilor posteriori si asupra soldurilor..de asemenea, sunt recomandate fandarile pentru a pune in miscare aceleasi grupe de muschi..daca iti face placere sa mergi la sala de fitness poti sa opezi pentru stepper..acesta este un aparat foarte usor de folosit care va face miracole pentru posteriorul tau…trebuie totusi sa faci efortul de a lucra la un ritm alert si de a incerca sa iti executi exercitiile pe varfuri pentru o eficienta crescuta..

Related Posts with Thumbnails